Warning: Use of undefined constant DISABLE_WP_CRON - assumed 'DISABLE_WP_CRON' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/vhosts/gencoyuncu.com/public_html/wp-config.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/gencoyuncu.com/public_html/wp-config.php:2) in /var/www/vhosts/gencoyuncu.com/public_html/wp-includes/feed-rss2-comments.php on line 8
Counter-Strike 1.6 Steam Güncellenmesi yazısına yapılan yorumlar http://www.gencoyuncu.com/counter-strike-1-6-steam-guncellenmesi/ Counter-Strike, FIFA, Football Manager ile ilgili dosyalar ve Counter-Strike 1.6 Tek Tıkla İndir Mon, 25 Feb 2013 18:41:05 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=5.8.1 Yazar: Hasan http://www.gencoyuncu.com/counter-strike-1-6-steam-guncellenmesi/#comment-1661 Mon, 25 Feb 2013 18:41:05 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1310#comment-1661 Admin bu güncelleme yapıldıktan sonra oyun berbat olmuş ya farketmiştim zaten böyle bişey olduğunu. Grafik farkı var, türkçe karakterler çalışmıyor, mic çalışmıyor yanıp sönüyor sürekli..?

]]>
Yazar: mahmut http://www.gencoyuncu.com/counter-strike-1-6-steam-guncellenmesi/#comment-1660 Mon, 18 Feb 2013 09:26:09 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1310#comment-1660 fps si 4 ten yukarı cıkmayanlar sunları yazın:
sv_lan_rate 20000
rate 20000
cl_cmdrate 105
cl_updaterate 100
ex_interp 0
gl_ansio 0
gl_vsync 0
fps_max 99

]]>
Yazar: Ahmet Özkan http://www.gencoyuncu.com/counter-strike-1-6-steam-guncellenmesi/#comment-1659 Mon, 18 Feb 2013 05:31:24 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1310#comment-1659 the orange box duvardaki reklamlar çıkmıyor bu sadece bendemı var kı

]]>
Yazar: Özgür LAGGER :)= http://www.gencoyuncu.com/counter-strike-1-6-steam-guncellenmesi/#comment-1658 Sun, 17 Feb 2013 13:30:47 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1310#comment-1658 Arkadaşlar steam da yeni güncellemeden sonra mic sorunu yaşayanlar şunları yazsın ;

] +voicerecord
] voice_forcemicrecord 1
] voice_inputfromfile 0
] voice_loopback 0
] voice_maxgain 5
] voice_modenable 1
] voice_overdrive 2
] voice_overdrivefadetime 0.4
] voice_profile 0
] voice_recordtofile 0
] voice_scale 0.750000
] voice_showchannels 0
] voice_showincoming 0
] voice_showbanned 0
] voice_avggain 0.5
] voice_clientdebug

Kg 🙂

]]>
Yazar: Eren http://www.gencoyuncu.com/counter-strike-1-6-steam-guncellenmesi/#comment-1657 Sat, 16 Feb 2013 18:00:55 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1310#comment-1657 ve ve çözüm yolunu paylaşıyorum :: ( alıntı değildir)

Tuşların eski haline gelmesini istiyorsanız öç mermi alma, . ya basınca / çıkması v.s .v.s

Denetim Masası > Bölge ve Dil > Klavyeler ve Diller > Klavye Değiştir > Genel’ sekmesinden varsayılan dilinizi İngilizce yapın tüm alıştığınız bindlemelere geri döneceksiniz fakat böyle yaptıktan sonra türkçe karakterleri kullanamassınız tekrar eski haline getirmesseniz .

Not: Bu çözüm tamamen bana aittir. daha iyi bir yöntem bulan varsa söylesin bende kullanayım

]]>
Yazar: Eren http://www.gencoyuncu.com/counter-strike-1-6-steam-guncellenmesi/#comment-1656 Sat, 16 Feb 2013 18:00:10 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1310#comment-1656 Özgür yorumuna yanıt olarak.

o bu değilde oyunun içine z*çtılar

]]>
Yazar: Özgür http://www.gencoyuncu.com/counter-strike-1-6-steam-guncellenmesi/#comment-1655 Sat, 16 Feb 2013 17:35:02 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1310#comment-1655 Aynen Eren bendede aynı sorun var ve ö ile ç den mermı alamıyorum é consol tuşu ö olmuş ve değişmiyor ayrıca sxe hata veriyor herkesinki gibi bi çözüme ulaşmaları lazım acilen .

]]>
Yazar: Eren http://www.gencoyuncu.com/counter-strike-1-6-steam-guncellenmesi/#comment-1654 Sat, 16 Feb 2013 13:35:34 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1310#comment-1654 Beyler bi sorum var güncellemeden sonra steamdan girince mikrafonla konuşulanları duyamıyorum non -steam da problem yok

]]>
Yazar: eren t. http://www.gencoyuncu.com/counter-strike-1-6-steam-guncellenmesi/#comment-1653 Sat, 16 Feb 2013 10:58:23 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1310#comment-1653 eren t. yorumuna yanıt olarak.

Buna bir cozum buldum fakat alismak zor olacak yada surekli degistirecegim : cozumum pc nin yazi dilini ingilizce yapmak o zaman bunlar eski alistigimiz hale geliyor fakat yazi dili ingilizce oldugu icin hicbir yerde turkce karakter kullanamiyorsun

]]>
Yazar: eren t. http://www.gencoyuncu.com/counter-strike-1-6-steam-guncellenmesi/#comment-1652 Sat, 16 Feb 2013 10:20:35 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1310#comment-1652 Sxe fix 4 cikartinca sorun ortadan kalkacaktir yani sxe nin bugun yarin yeni surum cikartmasi bekleniyor

]]>
Yazar: asdsd http://www.gencoyuncu.com/counter-strike-1-6-steam-guncellenmesi/#comment-1651 Sat, 16 Feb 2013 04:24:09 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1310#comment-1651 steam sxe yi güvenli bulmuyo artık yakında değişcek de şimdiden bi alt yapı yapmadan değişmesi kötü oldu en kısa zamanda eski haline gelecek ama en kısa zamandada sxe kalkacak daha güvenli bir koruma kalkanı oluşturulacak.

]]>
Yazar: serhat oğuz http://www.gencoyuncu.com/counter-strike-1-6-steam-guncellenmesi/#comment-1650 Sat, 16 Feb 2013 01:11:20 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1310#comment-1650 aynen ya bende gıremıyorum sxe hatası yuzunden nasıl duzeltebılrız bırı yardım etsın ya

]]>