Warning: Use of undefined constant DISABLE_WP_CRON - assumed 'DISABLE_WP_CRON' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/vhosts/gencoyuncu.com/public_html/wp-config.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/gencoyuncu.com/public_html/wp-config.php:2) in /var/www/vhosts/gencoyuncu.com/public_html/wp-includes/feed-rss2-comments.php on line 8
Genç Oyuncu V1 %100 Aim CFG yazısına yapılan yorumlar http://www.gencoyuncu.com/genc-oyuncu-v1/ Counter-Strike, FIFA, Football Manager ile ilgili dosyalar ve Counter-Strike 1.6 Tek Tıkla İndir Fri, 07 Nov 2014 21:46:34 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=5.8.1 Yazar: Runaway* http://www.gencoyuncu.com/genc-oyuncu-v1/#comment-117242 Fri, 07 Nov 2014 21:46:34 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1282#comment-117242 Teşekkürler. Harika!

]]>
Yazar: Yiğitcan http://www.gencoyuncu.com/genc-oyuncu-v1/#comment-1631 Fri, 14 Mar 2014 16:13:38 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1282#comment-1631 Abi nasıl açıcam sxe açıom olmuo kapatıom olmuo

]]>
Yazar: Yiğit Can DİK http://www.gencoyuncu.com/genc-oyuncu-v1/#comment-1630 Sun, 01 Dec 2013 13:35:06 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1282#comment-1630 enes yorumuna yanıt olarak.

gencoyuncu.com ‘dur rar şifresi.

]]>
Yazar: enes http://www.gencoyuncu.com/genc-oyuncu-v1/#comment-1629 Fri, 29 Nov 2013 13:42:33 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1282#comment-1629 rar şifresi ne

]]>
Yazar: Ozan http://www.gencoyuncu.com/genc-oyuncu-v1/#comment-1628 Wed, 21 Aug 2013 20:11:39 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1282#comment-1628 Cfg 10 numara

]]>
Yazar: Yiğit Can DİK http://www.gencoyuncu.com/genc-oyuncu-v1/#comment-1627 Fri, 08 Feb 2013 16:49:22 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1282#comment-1627 Onur Arı yorumuna yanıt olarak.

Evet aynı.

]]>
Yazar: Yiğit Can DİK http://www.gencoyuncu.com/genc-oyuncu-v1/#comment-1626 Fri, 08 Feb 2013 16:49:15 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1282#comment-1626 Onur Arı yorumuna yanıt olarak.

Onur cstrike içine atıyorsun. Oyuna girince exec cfgnin adını yazıp aktif edip oynayabilirsin.

]]>
Yazar: Onur Arı http://www.gencoyuncu.com/genc-oyuncu-v1/#comment-1625 Fri, 08 Feb 2013 16:20:56 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1282#comment-1625 Kardesm Kurulumu nasıl ?

]]>
Yazar: Onur Arı http://www.gencoyuncu.com/genc-oyuncu-v1/#comment-1624 Fri, 08 Feb 2013 16:16:57 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1282#comment-1624 kardesm kurulumu aynı dimi cstrike nin içine atıyoruz ??

]]>
Yazar: Onur ONURCAN http://www.gencoyuncu.com/genc-oyuncu-v1/#comment-1623 Fri, 08 Feb 2013 12:37:48 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1282#comment-1623 metehan kalaman yorumuna yanıt olarak.

Farklı tarayıcıdan denerseniz sorunu çözmüş olursnuz.

]]>
Yazar: metehan kalaman http://www.gencoyuncu.com/genc-oyuncu-v1/#comment-1622 Fri, 08 Feb 2013 05:56:44 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1282#comment-1622 Google Hata Veriyor İndiremiyorumm.

]]>