Sorun nedir?
]]>Murat not defterini cstrike içine attıktan sonra Cs’ye giriş yapıp consola exec cfgninadı.cfg yazarak aktifleştirebilirsin.
]]>Emir, rar dosyasının içinden çıkan cfg’yi exec cfgninadı.cfg consola yazarak aktif edebilirsin.
]]>Harikasınız 🙂
]]>