Warning: Use of undefined constant DISABLE_WP_CRON - assumed 'DISABLE_WP_CRON' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/vhosts/gencoyuncu.com/public_html/wp-config.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/vhosts/gencoyuncu.com/public_html/wp-config.php:2) in /var/www/vhosts/gencoyuncu.com/public_html/wp-includes/feed-rss2-comments.php on line 8
Statik CFG Aim ve Fps Birleşik [SXE GEÇER] yazısına yapılan yorumlar http://www.gencoyuncu.com/statik-cfg-aim-ve-fps-birlesik-sxe-gecer/ Counter-Strike, FIFA, Football Manager ile ilgili dosyalar ve Counter-Strike 1.6 Tek Tıkla İndir Sun, 25 May 2014 16:40:00 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=5.8.1 Yazar: kerem alemdar http://www.gencoyuncu.com/statik-cfg-aim-ve-fps-birlesik-sxe-gecer/#comment-1754 Sun, 25 May 2014 16:40:00 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1399#comment-1754 aga yaw speed icin baska onerın yokmu cok fazla

]]>
Yazar: Yiğit Can DİK http://www.gencoyuncu.com/statik-cfg-aim-ve-fps-birlesik-sxe-gecer/#comment-1753 Sat, 06 Jul 2013 07:30:22 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1399#comment-1753 cs ci yorumuna yanıt olarak.

İndirdikten sonra dosyanın içinden çıkan cfg’nin adı ne ise consola exec cfgninadı.cfg şeklinde yazacaksınız.

]]>
Yazar: cs ci http://www.gencoyuncu.com/statik-cfg-aim-ve-fps-birlesik-sxe-gecer/#comment-1752 Fri, 05 Jul 2013 14:31:22 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1399#comment-1752 yaaa arkadaslar bana bı yardım edın ne yazıyoruz oyuna gırınce consol ne sız anlatmıssınız ama ben hıc bır sey anlamadım bırde bana cfg nın ne ıse yaradıgını acıklayabılırsenız cok sevınırım
Noy : LİSELİ

]]>
Yazar: Yiğit Can DİK http://www.gencoyuncu.com/statik-cfg-aim-ve-fps-birlesik-sxe-gecer/#comment-1751 Fri, 22 Mar 2013 11:20:11 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1399#comment-1751 gökhan erdem yorumuna yanıt olarak.

evet

]]>
Yazar: Yiğit Can DİK http://www.gencoyuncu.com/statik-cfg-aim-ve-fps-birlesik-sxe-gecer/#comment-1750 Fri, 22 Mar 2013 11:19:54 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1399#comment-1750 ali kerem yorumuna yanıt olarak.

Consola exec cfgninadi.cfg yazacaksınız. Cfg’yi valve/cstrike klasörüne atınız.

]]>
Yazar: Yiğit Can DİK http://www.gencoyuncu.com/statik-cfg-aim-ve-fps-birlesik-sxe-gecer/#comment-1749 Fri, 22 Mar 2013 11:19:39 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1399#comment-1749 ali kerem yorumuna yanıt olarak.

Consola exec cfgninadi.cfg yazacaksınız. Cfg’yi valve/cstrike klasörüne atınız.

]]>
Yazar: ali kerem http://www.gencoyuncu.com/statik-cfg-aim-ve-fps-birlesik-sxe-gecer/#comment-1748 Wed, 20 Mar 2013 16:41:24 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1399#comment-1748 nasıl kullanılıyor ve hangı dosyanın ıcıne atıyoz

]]>
Yazar: ali kerem http://www.gencoyuncu.com/statik-cfg-aim-ve-fps-birlesik-sxe-gecer/#comment-1747 Wed, 20 Mar 2013 16:40:33 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1399#comment-1747 nasıl kullanılıyor bu ve hangı dosyanın ıcne atıyoz

]]>
Yazar: gökhan erdem http://www.gencoyuncu.com/statik-cfg-aim-ve-fps-birlesik-sxe-gecer/#comment-1746 Mon, 18 Mar 2013 16:22:09 +0000 http://www.gencoyuncu.com/?p=1399#comment-1746 ne yazıp gircez exec Statik.cfg diyemi

]]>