Merhaba, serverin tuş komutlarına bind f5 /ts3 yaparsanız olacaktır.
]]>Merhaba, bu komutları server.cfg veya amxx.cfg’nin en alt satırına yazacaksınız.
]]>ben dosyaları attım panelden ancak bu cod ları nereye atıcam
]]>Csduragina mesaj atınız size yardımcı olacaklardır.
]]>İp adresiniz yanlış olabilir.
]]>Anlatıldığı gibi yaparsanız olacaktır.
]]>Duhan, eğer hata veriyorsa ip adresini yanlış yazmış olabilirsin.
]]>nasıl yapıcam
]]>ts3 plugini calisti fakat baglandıktan sonra connection failed hatasi cikiyor baglanirken
]]>